ZF Live. Irina Pencea, general manager al eMAG România: Inteligenţa artificială este unul din elementele care au ajutat e-commerce-ul să ia avans. „Am lansat funcţia de căutare cu poză, care foloseşte AI pentru a găsi produsul pe care consumatorul în fotografiază şi îl urcă în platformă.“
♦ „Folosim AI în listarea produselor, ceea ce îi ajută pe selleri să listeze de două ori mai repede“ ♦ „Folosim inteligenţa artificială în toate căutările clienţilor,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Surpriză: Microsoft lucrează la integrarea în produsele 365 Copilot a unor modele AI care nu provin de la OpenAI, părintele ChatGPT
- ZF IT Generation. Start-up Update. Klap, platformă pentru echipamente electronice recondiţionate: Am crescut cu 300% în 2024 şi avem peste 4.000 de clienţi pe segmentul B2B. Pentru 2025 ţintim o nouă dublare a businessului
- Companiile aeriene din UE susţin modificările propuse de Google privind modul de afişare al rezultatelor căutărilor pentru bilete de avion
- Grupul Prosus, acţionarul majoritar al eMAG, va cumpăra agenţia de turism online latino-americană Despegar.com pentru 1,7 miliarde dolari
- Reţeaua socială X, controlată de Elon Musk, măreşte tarifele pentru abonamentele Premium Plus