Europa de Est mănâncă mai prost decât Europa de Vest: ambalajul este acelaşi, dar diferenţele apar la compoziţie. Cine este responsabil? „Consumatorul influenţează piaţa“. Problema multinaţionalelor care vând produse în acelaşi ambalaj, dar cu alte ingrediente, văzută din perspectiva guvernanţei corporative
♦ Multinaţionalele din industria alimentară şi a băuturilor, care înregistrează anual câştiguri de miliarde de euro din vânzările din România şi sud-estul Europei, vând pe...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Moldovan Carmangerie ar putea începe anul viitor construcţia unei noi fabrici de semipreparate „Segmentul de mezeluri fierte-afumate nu prea mai prezintă interes”
- ZF AGROPOWER. Cum susţin micii producători români magia sărbătorilor. Eduard Pavel, Adrian Elecfi, Mihai Ionescu, Dorin Drulă
- Retailerul independent OTOTO, fondat de Mihai Simiuc, cel care a înfiinţat şi Frufru, se pregăteşte pentru al patrulea magazin din Bucureşti şi al doilea de la Viena. „Încă de la început, viziunea a fost de a dezvolta un concept la nivel european”
- Decembrie vine cu vânzări record pentru producătorii de preparate din carne şi de vinuri „Vânzările sunt aproape duble faţă de o lună normală”
- Cât valorează cele aproape 4.500 de supermarketuri şi hipermarketuri din România: Câţi bani ar trebui să scoată din buzunare un investitor care vrea să cumpere Lidl, Kaufland, Carrefour sau Mega Image?