Start-up-ul Growdash din Dubai atacă piaţa din România: Am investit 300.000 de euro anul acesta pe plan local. România este prima piaţă din Europa pe care am intrat şi face parte din strategia noastră de extindere în UE

♦  Start-up-ul a atras în total până acum investiţii de peste 2 milioane de dolari, din care o parte semnificativă este dedicată extinderii în Europa, inclusiv lansării în...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola
Read this article in English on www.ZFEnglish.com

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.