Supliment ZF IMM. Mici, dar sustenabili şi cu ambiţia de a merge contra trendului de consumerism
♦ Lemnul, sticla sau materialele textile capătă o nouă şansă datorită micilor antreprenori din România care au ales să meargă contra curentului de consumerism şi au pus bazele...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Eliezer Prod, producătorul brandului de brânzeturi Lunca Ilvei, mizează pe reţeaua proprie de magazine pentru a contracara scăderea exporturi şi dependenţa de retail: a deschis 8 locaţii, în Bistriţa-Năsăud şi Cluj-Napoca
- Retailerul Coralia Com din Sighişoara, controlat de antreprenorii Ovidiu Moldovan şi Dan Perţe, a ajuns la afaceri de 16 mil. euro în 2024
- Grafic: Evoluţia preţurilor la principalele alimente
- Sorin Pâslaru, ZF. Pentru România următorii cinci ani vor fi exact ca cei cinci ani înainte de aderarea la UE în 2007: totul se va dubla. Există trei argumente pentru această evoluţie: Schengen, OECD şi autostrăzile
- Forţa cea mai mare a businessului privat românesc este puterea de a se reinventa, iar încrederea vine din adaptare şi din echipele de oameni, în care companiile trebuie să investească