Grafic: Evoluţia businessului Kaufland în România
Mai multe grafice şi tabele din domeniul Retail&Agrobusiness
Materialul a apărut în ediţia din 30 ianuarie 2025 a Ziarului Financiar.
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Sondaj Cargus: Românii şi-au schimbat obiceiurile de Paşte şi cumpără online gadgeturi şi jucării, în locul tradiţionalelor haine noi
- Cushman & Wakefield Echinox a oferit consultanţă pentru Prime Kapital, dezvoltatorul mall-ului Mall Moldova din Iaşi, cel mai mare proiect de retail din 2025. Iaşi devine al doilea centru regional pe zona de retail, după Timişoara
- Exclusiv ZF Corporate Lucian Sopa, Managing Partner şi fondator, Sopa Consulting: Pregătim o linie proprie de produse. Clienţii noştri sunt 90% din afara ţării
- Ruxandra Târlescu, PwC România: Retailerii europeni şi-ar putea creşte profiturile operaţionale totale cu 70 miliarde dolari până în 2030, prin utilizarea AI pe întreg lanţul valoric
- Exclusiv ZF Corporate Teodor Ivaşcu, fondator, Kloth Invest: Aşteptările antreprenorilor legate de finanţările pe fonduri europene trebuie să fie calibrate cu realitatea. Mulţi au impresia că sunt bani gratis, ceea ce e fals