Top 100 Cele mai valoroase companii din România în 2024
97. (NOU-INTRAT) Interbrands Orbico
Afost nevoie de o fuziune între doi giganţi, Interbrands şi Orbico, fuziune care a dus la naşterea firmei Interbrands Orbico, pentru ca aceste nume mari să intre în topul celor mai...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ungaria: ministerul economiei dă un ultimatum retailerilor să stabilizeze preţurile alimentelor
- Thibaut Boidin, Heineken România: Continuăm investiţiile în branduri şi fabrici. România este o ţară spectaculoasă
- Comerţul, ultimul bastion al creşterii economice, începe anul bine: plus 4% în ianuarie
- Dragoş Sîrbu, Flanco: Nu avem altă opţiune decât să creştem şi să privim înainte. Pentru 2025 sunt planificate 10-15 deschideri.
- Aproape toate sectoarele economiei, cu excepţia investiţiilor, au scăzut şi au tras economia în jos. Consumul a continuat însă să crească şi, deşi dă semne de oboseală, continuă creşterea şi în ianuarie 2025.