ZF Cum construim România! Un proiect ZF&CTP. România poate atrage tot mai multe investiţii, dar este nevoie de forţă de muncă pregătită şi de energie mai ieftină
Pe o piaţă europeană problematică, CTP caută noi nişe pe care să crească, iar printre acestea se numără şi atragerea de companii asiatice să investească în facilităţi de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Colliers: Aproximativ 93% dintre clădirile noi de birouri din Bucureşti şi 70% dintre clădirile de peste 15 ani deţin certificări verzi. În regiune, doar Varşovia depăşeşte acest nivel, cu 98% dintre clădirile noi certificate
- Cluj-Napoca a dominat în 2024 piaţa regională de birouri, cu 76% din suprafaţa închiriată în afara Capitalei. Pe locul doi se află Timişoara
- ZF Cum construim România! Un proiect ZF&CTP. România poate atrage tot mai multe investiţii, dar este nevoie de forţă de muncă pregătită şi de energie mai ieftină
- Bursă. Dezvoltatorul imobiliar Atenor, care a construit în zona Expoziţiei din Bucureşti şi în 2021 a vândut Dacia One către Dedeman, are viaţă grea pe bursa de valori din Belgia: acţiunile s-au înjumătăţit în ultimul an la o capitalizare de 127 mil. euro
- Producătorul COMES din judeţul Neamţ, care livrează utilaje de gabarit mare, ţinteşte afaceri de peste 30 mil. euro în acest an: „Vom intra mai agresiv pe pieţele din Africa, vom ataca pieţele din Asia şi America de Sud“. 70%-80% din producţie este vândut