Din tot ce produce România în industria alimentară doar mierea şi uleiul se văd în balanţa excedentară din comerţ. „Trebuie să creăm competitivitate care să ne permită să jucăm şi la export, dar mai întâi trebuie să acoperim golurile mari din piaţa internă“

În timp ce România exportă în mare parte materie primă, care se întoarce sub formă de produs finit, atuurile ţării la export sunt uleiul de floarea-soarelui şi mierea. La ele am avut un...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.