Supliment ZF Branduri româneşti. Analiză. Afacerile de familie şi importanţa lor în mediul de business: sunt coloana vertebrală a economiei
♦ În Spania, afacerile de familie contribuie cu 70% la PIB-ul ţării lor, iar în Germania cu 49% ♦ În România, ponderea capitalului privat autohton e în scădere, pe măsură ce...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Tanczos Barna, ministrul finanţelor, către antreprenori: Foarte mulţi antreprenori români se mulţumesc cu prea puţin. După ce ajung la un nivel, încep să stagneze. Nu vor să crească şi mai mult, nu vor să iasă din România să cucerească pieţele de afară, n
- PwC CEO Survey România 2025: Executivii rămân optimişti cu privire la evoluţia economiei în acest an, iar 43% dintre aceştia prevăd creşterea numărului de angajaţi. Principala problemă este legată de ce se întâmplă cu taxele şi impozitele
- ZF Live. Roxana Mircea, REI Finance Advisors: StartUp Nation revine cu un buget de 446 mil. euro şi cu granturi de 50.000 de euro de care pot beneficia peste 7.000 de viitori antreprenori. Roxana Mircea, REI Finance Advisors: E o rampă de lansare pentru t
- Cătălin Mihalache, Black Sea Strategies: O soluţie imediată pentru dezvoltarea IMM-urilor româneşti - Integrarea într-un lanţ de aprovizionare transparent şi fiabil din industria globală de apărare
- Banca de Investiţii şi Dezvoltare a fost lansată oficial. Dan Sandu, director general BID: Băncile comerciale au foarte multă lichiditate, dar nu la fel de mult apetit de credit risc pentru IMM-uri în lipsa garanţiilor. Aici apare intervenţia BID