Radu Dinescu, Secretar General UNTRR: România are un deficit de 35-40.000 de şoferi pentru transportul de marfă. Polonia are 160.000 de şoferi din afara UE, iar România are 1.500
România are un deficit de 35-40.000 de şoferi pentru transportul de marfă, ceea ce se reflectă în evoluţia sectorului, comparativ cu alte ţări din regiune. ”Industria transportului...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Trump atenuează impactul tarifelor auto
- O nouă investiţie chinezească ar putea aduce Ungaria mai aproape de visul de a intra în clubul ţărilor cu o producţie auto de peste un milion de unităţi
- Nemţii de la ebm-papst investesc 30 mil. euro în extinderea operaţiunilor din Oradea cu o nouă fabrică şi un centru R&D
- ZF Mobility, un proiect ZF şi Autonom. Laura Bucur, Porsche Inter Auto: Accesul la fonduri pentru infrastructură şi predictibilitatea legislativă sunt esenţiale pentru accelerarea mobilităţii electrice în România
- Compania de curierat Sameday, controlată de grupul eMag, vrea să adauge încă 1.200 de easybox-uri la reţea până la sfârşitul anului şi să suplimenteze punctele de livrare de tip shop-in-shop din ţară