ZF Cum construim România, un proiect ZF şi CBRE. România trebuie să îşi construiască viitorul pe trei piloni esenţiali: educaţie, infrastructură şi inteligenţă artificială. Noile investiţii logistice şi industriale vor depinde în tot mai mare măsură de proximitatea faţă de liniile de înaltă tensiune şi infrastructura energetică
♦ România se află într-un moment de răscruce, în care atractivitatea pentru investiţii este definită nu doar de forţa de muncă sau de calitatea infrastructurii rutiere, ci tot...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ce afaceri fac operatorii portuari şi cine a reuşit să îşi crească businessul anul trecut? Top cinci jucători rulează afaceri de 1,7 mld.lei iar Constanţa South Container Terminal a depăşit chiar afacerile portului Constanţa
- Sectorul privat al Germaniei îşi revine şi inspiră speranţă pentru întreaga industrie
- Ce afaceri fac operatorii portuari şi cine a reuşit să îşi crească businessul anul trecut? Top cinci jucători rulează afaceri de 1,7 mld.lei iar Constanta South Container Terminal a depăşit chiar afacerile portului Constanţa
- Afacerile DHL International România, una dintre cele mai mari companii de curierat de pe plan local, au crescut cu 5,1% în 2024, ajungând la aproape 339,7 mil. lei
- Ce spune LAURENS VAN DEN ACKER, chief design officer al Grupului Renault: Lucrăm nonstop între Paris, Bucureşti şi Seul. Dacia va fi primul brand european cu un model nou dezvoltat în 16 luni