6 din 10 tineri din Gen Z spun că preferă să cumpere de la branduri sustenabile. Cosmin Popovici, Magnor: Sustenabilitatea este un criteriu important pentru acest grup demografic, dar elementul cheie în decizia de cumpărare rămâne preţul

Economia circulară, reciclarea şi utilizarea resurselor regenerabile sunt concepte familiare pentru cei care fac parte din Gen Z, adică cei născuţi între 1997 şi 2012, şi din această...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.