Afaceri de la Zero. Stup Edition. Cosmina Nicolescu, fondatoarea Fandacsia, creează săptămânal circa 50 de pălării în atelierul său: Cu cât creşti, cu atât este şi necesar să-ţi dezvolţi portofoliul
♦ Fandacsia a apărut pe piaţă de aproape două decenii, iar portofoliul de produse include pălării pentru femei, bărbaţi, dar şi copii.
Începutul unui business vine la pachet...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- 5 to go lansează un nou concept de franciză: Espresso, o rulotă „ready to work“ la preţul de 12.500 euro + TVA , potrivită pentru zonele cu spaţii comerciale limitate
- Producătorul şi retailerul de modă Nissa dezvoltă fabrica din Craiova cu o investiţie de 35 mil. lei
- Conferinţa ZF IMM ’25. IMMprevizibil: Micii antreprenori în faţa provocărilor. Businessul mic şi mediu trebuie să crească pentru că avem nevoie de dinamism, de curaj, de speranţă pentru viitor. Dacă cresc jucătorii mici, creşte şi economia. „O societate c
- Producătorii de bere avertizează că tarifele lui Trump ar putea costa 100.000 de locuri de muncă din Europa
- Sorin Pâslaru, redactor şef Ziarul Financiar: Nu cedaţi în visul dumneavoastră!