Afaceri de la Zero. Stup Edition. Denis Nanciu şi-a pus pasiunea pentru artă într-un business şi creează bijuterii, genţi, dar şi obiecte decorative şi de mobilier
♦ „În zece ani plănuiesc să deschid şi o galerie de artă care să aibă ideea de labirint, în care să poţi să modifici pereţii şi să faci expoziţia parte din spaţiu“....
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Supliment Retail. Analiză. Se reconturează piaţa de lux, cu Calea Victoriei în prim-plan şi cu branduri de top care îşi (re)pun România pe hartă
- Exclusiv ZF Corporate Analiză Supliment Retail. Analiză. Harta consumului, o copie fidelă a hărţii salariilor: zonele sărace consumă puţin, iar cele bogate au „mână mai largă“
- Exclusiv ZF Corporate Analiză Supliment Retail. Analiză. Radiografia pieţei de centre comerciale. România este încă o piaţă nesaturată, densitatea e sub media altor ţări din regiune, iar potenţialul de creştere vine din apetitul consumatorilor pentru branduri internaţionale
- Exclusiv ZF Corporate Analiză Supliment Retail. Analiză. Un model de dezvoltare sustenabilă: investiţiile în retail trebuie dublate de investiţii în producţia de alimente, băuturi şi bunuri de îngrijire
- Exclusiv ZF Corporate Supliment Retail. Investiţiile, cea mai clară dovadă a încrederii