Afaceri de la Zero. Adina Antonie a creat brandul de încălţăminte din piele Ana Urbana care are un magazin fizic în Bucureşti şi vânzări de aproape 900.000 de lei. „Am fost omul potrivit la momentul potrivit. Secretul este să nu te opreşti, chiar dacă totul e din ce în ce mai greu“
♦ O pereche de pantofi cu talpă joasă costă 445 de lei, iar o pereche de pantofi stiletto se vinde la preţul de 490 de lei ♦ Portofoliul, pe lângă...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Conferinţa ZF Investiţi În România – Constanţa. Crizele vin şi cu oportunităţi, iar acest lucru se vede în Constanţa. Vedem efervescenţă în finanţare în sectorul agroalimentar, construcţii şi industrie
- GEN Z Lifestyle. Se dezumflă bula sustenabilităţii? ESG riscă să rămână un nice to have din cauza puterii de cumpărare în scădere, iar tu ai cel mai greu cuvânt de spus
- ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi Alpha Bank. Care este povestea Ice Dyp Balaş, unul dintre cei mai puternici producători de îngheţată din România? „Totul a pornit în 1996, cu un aparat de îngheţată soft“
- Grafic: Evoluţia rezultatelor financiare şi a numărului de angajaţi ai Ingka Investments Renewable Energy România SRL
- Grafic: Ţările UE şi cantitatea de deşeuri municipale generate (kg per capita - 2022)