Afaceri de la zero. Cum au crescut? Laurent Pfeffer, antreprenorul francez care a fondat brandul Catleya, o cramă boutique în Corcova, judeţul Mehedinţi, dezvoltă partea de turism şi vrea să ducă vinurile sale pe cât mai multe pieţe externe
♦ Vinurile sunt prezente în magazine specializate din Franţa şi în unele reţele de retail din România ♦ O sticlă are un preţ cuprins între 4 şi 15 euro, iar...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Creşte piaţa ceasurilor de lux pre-owned. Cosmin Popovici, CEO MAGNOR: În România, evoluţia este alimentată de interesul tot mai mare pentru investiţiile alternative, care dovedesc rezilienţă în contexte economice sau geopolitice nefavorabile
- Rodica Târcavu, Cushman & Wakefield Echinox: Piaţa spaţiilor logistice şi industriale din România rămâne rezilientă, susţinută de un volum reperezentativ de închirieri noi şi de proiecte de extindere
- Bursă: Producătorul de mobilă Elvila, controlat de Viorel Cataramă, şi-a înjumătăţit afacerile la 8,2 mil. lei în primele nouă luni din 2024. Pierderi de 4,8 mil. lei
- Uitaţi de promisiunile politice. Despre ce nu vorbeşte nimeni în campania electorală: industria auto scade cu 7%, industria de electronice cu 11%, iar industria de încălţăminte şi îmbrăcăminte cu 19%. Situaţia devine tot mai complicată în legătură cu econ
- Ionuţ Tomescu, un mic antreprenor, vorbeşte despre cum am ajuns la 6 mld. euro deficit comercial pe alimente: Ungurii, cehii şi polonezii s-au mişcat către procesare, noi către subzistenţă