Afaceri de la zero. Cum au crescut? Laurent Pfeffer, antreprenorul francez care a fondat brandul Catleya, o cramă boutique în Corcova, judeţul Mehedinţi, dezvoltă partea de turism şi vrea să ducă vinurile sale pe cât mai multe pieţe externe

♦  Vinurile sunt prezente în magazine specializate din Franţa şi în unele reţele de retail din România  ♦  O sticlă are un preţ cuprins între 4 şi 15 euro, iar...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.