Afaceri de la zero. Ioana Mihai a creat brandul de colivă Mori şi vrea să schimbe eticheta negativă pusă acestui desert. „Îmi plăcea foarte mult coliva şi mi se părea nedrept că trebuie să aştept o înmormântare sau un parastas să pot să mă bucur de dulcele meu preferat.”
Cu experienţă din publicitate, domeniul în care a lucrat, cu o piaţă încă liberă şi mai ales cu ambiţia de a schimba o percepţie, Ioana Mihai a pornit pe drumul antreprenoriatului în...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Vin sume record pentru fermieri
- Bursă. Analist: Sphera Group ar putea să-şi remunereze anul viitor investitorii cu dividende cu un randament de aproape 9%
- Shein îşi deschide primul magazin din Ungaria într-un centru comercial din Budapesta
- Tranzacţie între antreprenori: Cris-Tim cumpără maşini de 15 mil. euro de la Eurial Invest
- eMAG e-commerce generation. Răzvan Păun, fondator şi CEO al Brands World Distribution: Ne-am extins pe noi pieţe dar nu am avut nevoie de o echipă mai mare pentru că am apelat la automatizări şi inteligenţa artificială