Analiza de luni. Proximitatea modernă, o piaţă de 2-3 mld. euro, este astăzi terenul de luptă al majorităţii retailerilor internaţionali, însă printre pionieri se numără un antreprenor român. De ce a eşuat Dinu Patriciu cu Mic.Ro acolo unde astăzi „înfloresc“ Shop&Go sau LaDoiPaşi?

♦ Practic, Mic.Ro a fost gândit în urmă cu 15 ani pe un model similar cu cel pe care METRO l-a aplicat ulterior şi pe baza căruia a construit franciza LaDoiPaşi, care are astăzi...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.