Analiză ZF. Comerţul alimentar, oglinda fidelă a comportamentului de consum: Pentru unii clienţi contează banii, pentru alţii timpul, aşa că retailerii pariază mai ales pe discount şi proximitate modernă
♦ Cel mai important canal de vâzare din România este astăzi cel de discount, care a ajuns la final de 2024 la o cotă de piaţă de 27,7%, după creşteri succesive an de an ...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Brandul Secom din industria de suplimente alimentare a generat peste 40 mil. euro în 2024, după un avans de 13%
- Heineken aduce producţia Amstel pentru piaţa locală în fabricile din Miercurea-Ciuc şi Craiova
- Exclusiv ZF Corporate Agrobusiness. Se vede luminiţa de la capătul tunelului
- Dedeman, liderul pieţei locale de bricolaj, cumpără 6 hectare lângă Vama Giurgiu pentru extinderea reţelei. Tranzacţia bifează ultimul judeţ din ţară în care retailerul nu era prezent
- REI Grup: 12 proiecte din domeniul agro-alimentar vor primi finanţare prin InvestALIM în 2025, pentru investiţii de peste 300 mil. euro. Fondurile nerambursabile pentru acest sector depăşesc 750 mil.euro