Analiză ZF. Comerţul tradiţional nu moare, se reinventează. Micile magazine autohtone rămân principalul canal de shopping în România. Vânzările cresc cu peste 10%, de două ori mai repede decât cele din supermarketurile moderne

♦ Comerţul tradiţional reprezintă un canal mult mai puternic în România decât în alte ţări din Europa, iar o explicaţie poate fi faptul că circa jumătate din populaţia ţării...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.