ANALIZĂ ZF. Mărcile private, „victimă colaterală“ în războiul promoţiilor din supermarketuri: românii aleg produsele de brand dacă ele sunt la ofertă şi la un preţ comparabil cu al mărcilor private. În primul semestru din acest an, mărcile private au ajuns la o cotă de piaţă de 25,3% din vânzările de bunuri FMCG, în scădere de la 25,9% în aceeaşi perioadă din 2023
♦ Spre comparaţie, cota de piaţă a vânzărilor la promoţie în total vânzări creşte constant de circa doi ani, de când inflaţia a schimbat comportamentul de consum al...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Harry Masai, asociat şi administrator, compania Ferme D’Agro: Eu las partea cu subvenţiile ca o rezervă atunci când fac o strategie. Calculăm cum să fim pe plus la final de an fără să ne bazăm pe subvenţie
- Cehia plănuieşte să introducă un sistem de garanţie-returnare pentru ambalaje
- Fierbere mare între retaileri şi procesatori: proiectul de OUG înaintează cu paşi repezi. Proiectul privind plafonarea adaosurilor comerciale aplicate tuturor produselor agricole şi alimentare intră în linie dreaptă. Producătorii contestă această interven
- EXCLUSIV ZF. Mihai Simiuc a cumpărat un pachet minoritar din afacerea cu mâncare sănătoasă LifeBox pentru a produce la Bucureşti alimentele FruFru
- Compania Ruris, controlată de Cătălin Stroe, vrea să reia producţia de tractoare la MAT Craiova, în urma unei investiţii de 10 mil. euro