ANALIZĂ ZF. Mărcile private, „victimă colaterală“ în războiul promoţiilor din supermarketuri: românii aleg produsele de brand dacă ele sunt la ofertă şi la un preţ comparabil cu al mărcilor private. În primul semestru din acest an, mărcile private au ajuns la o cotă de piaţă de 25,3% din vânzările de bunuri FMCG, în scădere de la 25,9% în aceeaşi perioadă din 2023

♦  Spre comparaţie, cota de piaţă a vânzărilor la promoţie în total vânzări creşte constant de circa doi ani, de când inflaţia a schimbat comportamentul de consum al...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.