Antreprenorul Mihai Simiuc relansează brandul FruFru pe care îl listează iniţial în propria reţea de magazine, Ototo

♦ El a răscumpărat marca de la gigantul anglo-olandez Unilever chiar în 2024, la cinci ani după ce a cedat controlul ♦ Începând cu 2021, Simiuc a dezvoltat reţeaua Ototo ce are...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.