Brandurile mari de fastfood se înghesuie să vină pe plan local, o piaţă care creşte precum Făt-Frumos: Cel mai nou nume, Wendy’s, un pariu de 200 mil. dolari pe România. 1 din 4 lei cheltuiţi local în ospitalitate merge către fastfood
Lanţul american de fast food Wendy’s şi-a anunţat oficial venirea în România în sistem de franciză, urmând să fie deschise cinci restaurante doar în 2025. Planul francizatului JKC...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Brandul Secom din industria de suplimente alimentare a generat peste 40 mil. euro în 2024, după un avans de 13%
- Heineken aduce producţia Amstel pentru piaţa locală în fabricile din Miercurea-Ciuc şi Craiova
- Exclusiv ZF Corporate Agrobusiness. Se vede luminiţa de la capătul tunelului
- Dedeman, liderul pieţei locale de bricolaj, cumpără 6 hectare lângă Vama Giurgiu pentru extinderea reţelei. Tranzacţia bifează ultimul judeţ din ţară în care retailerul nu era prezent
- REI Grup: 12 proiecte din domeniul agro-alimentar vor primi finanţare prin InvestALIM în 2025, pentru investiţii de peste 300 mil. euro. Fondurile nerambursabile pentru acest sector depăşesc 750 mil.euro