Burger King vrea să deschidă 12-15 noi restaurante în România în 2025 şi să se apropie de pragul de 50 de unităţi pe plan local
♦ Investiţia într-un restaurant fast-food sub acest brand este, în medie, de peste 500.000 de euro ♦ Compania menţine astfel ritmul expansiunii, după ce şi în 2024...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Bursă. Eliminarea controalelor la vamă, veste bună pentru investitorii Aquila, Alro, TeraPlast, Antibiotice, Purcari şi Chimcomplex. „Efectul benefic al aderării la spaţiul Schengen se va generaliza în întreaga economie şi va fi sesizabil pentru marea maj
- „Construim fabrica de lână şi fără ajutor de stat, dar acţionăm Ministerul Economiei în instanţă“
- Micile afaceri din producţia de alimente aduc forţă de muncă din afară în lipsa personalului local
- Ce au cumpărat românii în 2024? Anual, românii cheltuie circa 5 mld. euro pe electro-IT. Aici sunt incluse şi electrocasnicele mari şi mici, şi electronicele, produsele foto-video, dar şi imprimantele şi alte articole pentru birou
- Croaţii extind plafoanele de preţ la noi produse