Business sportiv. ZF Live. Una caldă, una rece. România este unul dintre cei mai mari producători de biciclete din Europa, însă se află pe ultimele locuri la infrastructură. Mircea Rasovan, SportGuru: „Fenomenul ciclismului este subapreciat în România, nu avem infrastructură, nu ştim câte biciclete sunt pe străzi şi nu avem nici mecanici specializaţi care să se ocupe de mentenanţă“
♦ Cererea pentru biciclete a crescut, iar acest lucru se vede atât în vânzările tot mai mari ale retailerilor pe acest segment, cât şi în numărul în creştere al...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cum a ajuns comerţul tradiţional de la declin prelungit ani în şir la al doilea canal din piaţă ca ritm de creştere în 2024?
- Vincent Devloo, IKEA: vrem să aducem şi alte formate de magazine în România
- Thibaut Boidin, Heineken România: Continuăm să investim în România. Am început să producem Amstel la Craiova şi Miercurea Ciuc pentru că avem încredere în potenţialul de creştere al pieţei locale în următorii cel puţin zece ani
- Grafic: Evoluţia preţului la detergent în ultimii ani
- Agenda de business a săptămânii 28 aprilie – 2 mai 2025