Cât de greu cântăresc Black Friday şi sărbătorile de iarnă în piaţa de electro-IT: ultimele două luni din an înseamnă vânzări de peste 1 mld. euro. Românii cheltuie anual circa 5 mld. euro pe frigidere, espressoare, laptopuri ori blendere

În România, aproape un sfert din vânzările anuale de produse electro-IT sunt realizate în ultimele două luni din an, mai exact în noiembrie - când are loc Black Friday - şi în...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.