Ce buget pentru masa de Crăciun au românii care fac cumpărăturile online şi ce pun în coş
Românii care aleg să cumpere produsele pentru Crăciun online, de pe platforma Freshful de la eMag, au un buget mediu de până la 1.000 de lei în acest an, primele produse pe care le pun în...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ce buget pentru masa de Crăciun au românii care fac cumpărăturile online şi ce pun în coş
- KPMG Advisory şi KPMG Tax au asistat fondul de investiţii INVENIO Partners în achiziţia unei participaţii majoritare în lanţul de cafenele 5 to go
- Colliers: Piaţa imobiliară încheie un an mixt în rezultate, cu creşteri mari pe zona de retail şi turism, consolidare în sectorul industrial şi evolutii modeste în zona de birouri
- Exclusiv ZF Corporate Analiză Swiss Capital, cel mai mare broker de la Bursa de Valori Bucureşti, crede că acţiunile dezvoltatorului One United sunt printre cele mai subevaluate din BET şi oferă un preţ ţintă de 0,72 lei, plus 71% faţă de cel de acum, şi recomandarea de “strong buy”
- Cât costă să faci un cozonac acasă: Institutul National de Statistică a pregătit o listă de ingrediente pentru Crăciunul 2024