Cel mai mare producător de bere al Japoniei, Asahi, se reorientează către băuturi cu conţinut zero sau scăzut de alcool
Numărul în creştere de consumatori care resping berea, vinul şi băuturile spirtoase reprezintă „o mare oportunitate“, a declarat recent directorul executiv al celui mai mare producător...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cifra de afaceri a mallului Băneasa Shopping City din nordul Capitalei a crescut cu 9% în 2023, la 280 mil. lei. Marja de profit a urcat la 60%
- Afaceri de la Zero. Răzvan Iagamoş s-a întors din Londra la Baia Mare ca să deschidă o cafenea de specialitate cu prăjitorie. „La Londra costul greşelii ar fi fost mult mai mare“
- ZF Agropower. Ce poate învăţa România de la Noua Zeelandă în sectorul ovinelor? Trecerea de la vânzarea de animale vii la procesare dublează preţul unui kilogram de carne. „Pentru industria noastră s-a deschis un drum şi de acum încolo depinde de fiecare
- Bursă. Acţiunile Sphera Franchise Group cresc cu 2% după aprobarea dividendelor
- Business internaţional. Acţiunile Philips, acolo unde au expunere indirectă un milion de salariaţi români prin fondul de pensii Vital, raliu de 40% luni la BVB