Cel mai mare buget de investiţii anunţat până acum de un retailer. Discounterul german Penny anunţă investiţii de 3 mld. euro în România în următorii 10 ani. „Vrem să continuăm să creştem aici, ţara e în focusul nostru pentru investiţii“
♦ Retailerul activ pe segmentul de discount a intrat oficial pe plan local în urmă cu 20 de ani, când a deschis primele magazine din România ♦ Astăzi sunt aproape 420 de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Crama Domeniile Davidescu din Republica Moldova mizează pe afaceri de peste 17 mil. lei în 2025, în creştere cu 25% an/an
- Sondaj Cargus: Românii şi-au schimbat obiceiurile de Paşte şi cumpără online gadgeturi şi jucării, în locul tradiţionalelor haine noi
- Cushman & Wakefield Echinox a oferit consultanţă pentru Prime Kapital, dezvoltatorul mall-ului Mall Moldova din Iaşi, cel mai mare proiect de retail din 2025. Iaşi devine al doilea centru regional pe zona de retail, după Timişoara
- Exclusiv ZF Corporate Lucian Sopa, Managing Partner şi fondator, Sopa Consulting: Pregătim o linie proprie de produse. Clienţii noştri sunt 90% din afara ţării
- Ruxandra Târlescu, PwC România: Retailerii europeni şi-ar putea creşte profiturile operaţionale totale cu 70 miliarde dolari până în 2030, prin utilizarea AI pe întreg lanţul valoric