Top 1.000 cele mai mari companii din România 2025
Comerţ. Investiţiile, cea mai clară dovadă a încrederii
Actorii din comerţul local – fie el comerţ alimentar, electro-IT, cu carburanţi sau de modă sunt nu doar unii dintre cei mai importanţi jucători din economie prin prisma cifrei de afaceri...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Verdino, producător de alimente plant-based, intră pe o nouă categorie de produse, un mix de carne şi vegetale care să se adreseze flexitarienilor
- Magazinele au devenit oglinda consumatorului: pentru unii clienţi contează banii, pentru alţii timpul. În acest context, canelele de discount, proximitate modernă şi online sunt cele care câştigă teren în România
- Cândva un gigant al industriei textilelor, compania croată Varteks, cu o vechime de 107 ani, se află în pragul falimentului
- Polonia interzice importul de carne şi lapte din Slovacia
- Bulgaria vrea să înfiinţeze un lanţ de magazine de stat care să comercializeze alimente ieftine mai ales în regiunile sărace