Analiză
Comerţul electronic a crescut în perioada 2008-2013 cu 22% pe an
Cifra de afaceri a sectorului de comert electronic s-a majorat în perioada 2008-2013 intr-un ritm mediu anual de cca. 22%, iar comparativ cu 2012 aceasta a inregistrat o crestere cu 41%,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Afaceri de la Zero. Raluca Stanciu şi Dragoş Cireaşă au pornit Antiform, un brand sub care creează produse de decor din materiale sustenabile cu ajutorul imprimantelor 3D
- Un nou val de investiţii: 26 de unităţi de reciclare ar trebui să fie gata până la final de 2026
- Bursă. Acţiunile Romcarbon cresc cu 15% după ce compania a anunţat un proiect de 72 mil. lei
- Pagina verde. Plastic – realităţi şi prejudecăţi. Are România suficiente capacităţi de reciclare a plasticului? „Există fabrici care reciclează toate tipurile de plastic – PET, polietilenă, polipropilenă, polistiren, chiar şi PVC, dar nu cel care provine
- Marius Dan, Tudor. Personal Tailor: Vrem să ne listăm la Bursa de Valori Bucureşti ca să trecem graniţele. Afacerea este stabilă în România, dar vrem să mergem mai departe