Analiză
Comerţul electronic a crescut în perioada 2008-2013 cu 22% pe an
Cifra de afaceri a sectorului de comert electronic s-a majorat în perioada 2008-2013 intr-un ritm mediu anual de cca. 22%, iar comparativ cu 2012 aceasta a inregistrat o crestere cu 41%,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Lanţul maghiar de restaurante Simon’s Burger se extinde în America
- Serbia prelungeşte măsura de plafonare a preţurilor făinii până la sfârşitul lunii august
- Gilles Ballot, Carrefour România: Anul 2024 a fost unul cu investiţii record pentru noi. Vom continua şi în 2025, focusul fiind pe formatele mici, pe digitalizare şi pe strategia comercială
- ZF 15 minute cu un antreprenor. Gabriel Faflei, Japanos: Costul materiei prime în Franţa e mai mic decât în România, însă preţurile noastre sunt duble la Paris versus Bucureşti
- În timp ce China ameninţă să-i lovească în plin pe fermierii americani ca reacţie la tarifele lui Trump, UE ar putea ţinti blugii, whiskey-ul şi motocicletele americane