ANALIZÃ
Companiile din industria băuturilor încep să revină pe creştere odată cu stabilizarea pieţei
Dupa o prelungită evoluţie negativă, în perioada 2012-2013 situaţia pietei s-a stabilizat, determinând creşterea cifrei de afaceri a companiilor din industria băuturilor cu 0,5%,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- În România cultivă porumb, în Polonia investiţie de 144 de milioane de euro. Bosch vinde cele 44 de hectare din România cumpărate în 2018 pentru o fabrică de electrocasnice şi merge „all in“ în Polonia
- Lanţul maghiar de restaurante Simon’s Burger se extinde în America
- Serbia prelungeşte măsura de plafonare a preţurilor făinii până la sfârşitul lunii august
- Gilles Ballot, Carrefour România: Anul 2024 a fost unul cu investiţii record pentru noi. Vom continua şi în 2025, focusul fiind pe formatele mici, pe digitalizare şi pe strategia comercială
- ZF 15 minute cu un antreprenor. Gabriel Faflei, Japanos: Costul materiei prime în Franţa e mai mic decât în România, însă preţurile noastre sunt duble la Paris versus Bucureşti