Cum explică retailerul de cosmetice Viorica faptul că are pierderi an de an: „Luptăm cu branduri consacrate, care au bugete de promovare peste cifra noastră de afaceri“
♦ Viorica Comestic este o companie înfiinţată în 1989 în Republica Moldova ♦ Pe piaţa din România, retailerul a intrat în 2017, cu un magazin la Iaşi ♦ Doi ani mai târziu,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Act for Food. Reţeta de creştere în industria alimentară: Lanţul scurt de aprovizionare, de la producător direct pe raftul magazinului
- Act for Food. Jagoda Zientara, Carrefour România: Peste 90% dintre furnizorii cu care lucrăm pentru produsele marcă proprie sunt români
- Act for Food. „Bucătăria“ din spatele raftului
- Un nou capitol Act for Food. E timpul să redescoperim gustul autentic şi să ne bucurăm de tot ce e mai bun!
- Supliment Act for Food. Ţară, ţară, vrem mâncare bună