Daniel Gross, Penny România: E bine să ne uităm cu atenţie la evoluţia inflaţiei şi a costurilor în anul acesta. Retailerul e activ pe formatul de discount, având peste 400 de magazine în România.
Retailerul Penny, activ pe segmentul de discount, a închis anul trecut pe plus după ce a reuşit să atragă noi consumatori în magazine, pe fondul faptului că oamenii sunt tot mai atenţi la...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Dan Şucu, preşedintele Concordia, la ASE: Cota unică este simplă, uşor de operat. Creşterea economică s-a bazat pe această cotă unică
- Daniel Gross, Penny România: E bine să ne uităm cu atenţie la evoluţia inflaţiei şi a costurilor în anul acesta. Retailerul e activ pe formatul de discount, având peste 400 de magazine în România.
- Studiu Concordia. Creşterea economică din România a fost făcută de cei 4 mil. de angajaţi privaţi şi 3 mil. de cetăţeni români plecaţi în străinătate. Cota unică de impozitare a jucat un rol important
- ZF Agropower. Victor Nistorică, administrator, Brutăria Bardar: Vindem în Republica Moldova în aproape toate lanţurile mari de magazine şi de doi ani am trecut Prutul. În România sunt preferate plăcintele dulci
- Cum determini un german să voteze? Îi dai o bere gratis, bineînţeles