Daniel Gross, Penny România: E bine să ne uităm cu atenţie la evoluţia inflaţiei şi a costurilor în anul acesta. Retailerul e activ pe formatul de discount, având peste 400 de magazine în România.

Retailerul Penny, activ pe segmentul de discount, a închis anul trecut pe plus după ce a reuşit să atragă noi consumatori în magazine, pe fondul faptului că oamenii sunt tot mai atenţi la...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.