De ce ar trebui să plătim de cinci ori mai mult pentru produsele ecologice decât pentru cele convenţionale? Ca agricultura ecologică să fie atractivă dacă vrem ca fermierii să salveze planeta
O agricultură verde, ecologică, necesită investiţii masive, miliarde de euro, iar România nu dispune de aceşti bani. Piaţa nu poate susţine preţurile alimentelor ecologice, iar...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Polonia este o putere în producţia de ciocolată
- România este o ţară foarte atractivă pentru marii investitori în retail. Lidl apasă pedala de acceleraţie la podea: „Vrem să mai deschidem 200 de magazine până în 2030“
- Vodca poloneză ia locul vodcii ruseşti
- Interzicerea vânzării energizantelor către minori prăbuşeşte vânzările Coca-Cola în acest segment
- De la sucuri cu bule la mâncare eco-bio. Cel mai puternic executiv român, CEO-ul PepsiCo pe EMEA, şi doi foşti directori din Coca-Cola dezvoltă un business cu mâncare sănătoasă