Din efectele schimbărilor climatice: construcţiile, turismul, agricultura îşi schimbă sezonalitatea
Zilele călduroase de la începutul lunii aprilie, cu maxime de 29 de grade Celsius, au pus probleme în agricultură, unde, deşi grâul, rapiţa, porumbul şi floarea-soarelui au avut de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cum explică grupul italian Artsana, care produce în România textile pentru brandul Chicco, scăderea dramatică a numărului de angajaţi din fabrica de la Botoşani. “Volumele de producţie sunt mici”
- Colliers: Piaţa românească de investiţii imobiliare a încheiat primul trimestru cu tranzacţii de 202 milioane de euro, înregistrând cea mai mare creştere la nivel regional
- Analiză Saxo Bank: Metalele conduc cursa sectorului mărfurilor către maximul din ultimele 15 luni. Sectorul cerealelor şi-a revenit în mai, după ce atinsese minimul ultimilor trei ani în martie
- Exclusiv ZF Corporate Thibaut Boidin, CEO Heineken România: Productia din România se vinde 99% pe piata locală. Vânzările din restaurante sau baruri reprezintă doar 10%, jumătate sau chiar o treime din cât reprezintă în alte tări, şi mizăm pe creşterea lor
- Brandul românesc LUCA merge la Varşovia şi deschide o simigerie