Dragoş Constantinescu, Ursus Breweries: După pandemie mi-aş dori să avem un dialog public – privat – societate civilă, să discutăm cum putem să aducem din străinătate forţa de muncă educată, atât de necesară pentru dezvoltarea României
Dragoş Constantinescu, preşedintele Ursus Breweries, care a trăit peste două decenii în afara ţării, consideră că în străinătate, în comparaţie cu România, există mai mult dialog...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Antreprenori locali. Lanţul românesc de simigerii Luca a ajuns la nouă unităţi în trei oraşe din Polonia. În prezent, Luca este cel mai extins brand de simigerii de pe plan local, având peste 140 de unităţi în mai multe oraşe din România.
- Investiţii de 1,4 mld. lei prin INVESTALIM: 12 companii urmează să primească finanţare pentru a face fabrici de alimente. Cine sunt ele?
- Care este miza tranzacţiei dintre grupul românesc Carmistin şi grupul american Cargill pentru două fabrici de nutreţuri
- ZF Agropower. Ciprian Hostiuc, fost sportiv, a creat alături de mama sa brandul Sweet by Lăcri, care produce prăjituri în Ipoteşti din judeţul Suceava: „Fructele de pădure, lactatele şi ouăle le luăm de la producători locali“
- Afaceri de la Zero. Cum au crescut? Claudiu Băjan a dus brandul de haine şi accesorii ColorEscu la afaceri de aproape 600.000 de euro, cu un portofoliu de peste 300 de produse şi a deschis două magazine fizice