Care e relaţia dintre nivelul de dezvoltare economică, presă şi piaţa de carte? Unu din cinci germani a cumpărat online în 2024 cărţi, ziare şi reviste. În România, doar 5% din populaţie a făcut astfel de achiziţii
♦ Piaţa locală e codaşă la nivelul UE, alături de majoritatea ţărilor din zona de est a Europei.
În anul 2024, doar unu din 20 de români (echivalentul a 5,25% din populaţie)...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Nivelul de dezvoltare economică, direct proporţional cu vânzările de cărţi, ziare şi reviste. În România, doar 5% din populaţie a făcut astfel de achiziţii, în Germania 20%
- Cetăţenii străini cumpără terenuri în România. În doar patru ani suprafaţa de teren deţinută de persoane fizice din afara ţării a crescut cu 33%. Datele privind investitorii străini persoane juridice sunt o enigmă
- Envipco, producător de automate pentru colectarea recipientelor de băuturi, a deschis un centru de inginerie în Liberty Technology Park din Cluj-Napoca
- Cât de mult cântăreşte în rândul consumatorilor ideea de „made in Romania“? Ce altceva contează la cumpărături?
- Afaceri de la Zero. Cum transformi un eşec într-un nou început? Cristina-Anca Urziceanu, Introvert, atelier de bijuterii din ceramică: A fost o experienţă din care am învăţat foarte mult