Eficienţa devine cuvântul de ordine în 2025. Companiile germane sunt preocupate de competitivitate. Ilie Bolojan: România a dovedit în ultimii ani că poate să facă paşi rapizi spre modernizare atunci când există o viziune clară şi o administraţie eficientă
Companiile membre AHK România pun în centrul preocupărilor lor competitivitatea, alături de angajaţi şi de competenţele acestora. Mediul de afaceri consideră tema europeană ca fiind...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Eficienţa devine cuvântul de ordine în 2025. Companiile germane sunt preocupate de competitivitate. Ilie Bolojan: România a dovedit în ultimii ani că poate să facă paşi rapizi spre modernizare atunci când există o viziune clară şi o administraţie eficient
- România, cel mai important partener strategic pentru Moldova. Victor Chirilă, ambasador al Republicii Moldova în România: „România a devenit garantul dezvoltării noastre economice”
- Cum vrea Republica Moldova să concureze cu România în sectorul IT? Republica Moldova mizează pe dezvoltarea sectorului de IT pentru creşterea economiei
- Dan Şucu, preşedintele Concordia, la ASE: Cota unică este simplă, uşor de operat. Creşterea economică s-a bazat pe această cotă unică
- Daniel Gross, Penny România: E bine să ne uităm cu atenţie la evoluţia inflaţiei şi a costurilor în anul acesta. Retailerul e activ pe formatul de discount, având peste 400 de magazine în România.