EXCLUSIV ZF. Lidl, liderul comerţului local, anunţă unul dintre cele mai ambiţioase planuri de expansiune. Vrem să mai deschidem 200 de magazine în România până în 2030. România este o piaţă deschisă, dinamică, cu potenţial major de dezvoltare

♦ Compania Lidl Discount, care operează businessul de retail din România al discounterului german, a raportat în 2023 (cele mai recente date publice) afaceri de 21,8 mld. lei, plus...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.