Gen Z Lifestyle. Brandurile unei generaţii: Cum au devenit adidaşii „murdari“ Golden Goose un fenomen? Au fost necesari doar 24 de ani şi o strategie împotriva regulilor pentru a deveni regula
♦ „De când sunt mică mi s-a spus faptul că încălţămintea trebuie să fie curată şi Golden Goose sunt o minirevoltă împotriva unor norme.“ Miza pe apetitul tinerilor de a...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Reţeaua de magazine de proximitate LaDoiPaşi, o franciză dezvoltată de METRO România, a deschis 60 de magazine într-o singură zi, depăşind pragul de 2400 de magazine la nivel national
- Campionatul European de fotbal. România joacă în optimi. 20 de lideri de business care au crezut încă de la început că România va ieşi din grupe la EURO 2024. Cine a ghicit cu exactitate parcursul tricolorilor şi cine credea că pierdem toate meciurile?
- Numărul de autorizaţii de construire pentru clădiri rezidenţiale a scăzut în primele cinci luni cu 0,5%. În luna mai, ritmul de scădere s-a accentuat la 11,6%, faţă de mai 2023
- Rudi Vizental, CEO şi cofondator ROCA Investments: României îi lipseşte acel pilon puternic care să încurajeze dezvoltarea zonei de private equity. România este de cinci ori mai mică decât ce se întâmplă în Est, adică de 25 de ori mai mică decât fenomenul
- Seceta care a prins în gheare Marocul, semn rău pentru oferta globală de alimente