GEN Z Money. Deinfluencing: trendul care descurajează consumul excesiv
► Deinfluencing este un trend opus influenţării şi prin care este descurajat consumul excesiv, care ne dăunează atât nouă, cât şi planetei. #deinfluencing are acum peste un miliard...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Dumitru Blaga, APMR: Trebuie să prelucrăm în România, să nu mai exportăm buştean şi cherestea
- Eticheta „la promoţie“ goleşte rafturile din retail: un sfert din vânzările de bunuri de larg consum sunt marchetate ca oferte speciale
- Există viaţă după insolvenţă: CarmOlimp, abia ieşit din insolvenţă, s-a reorientat de la producţia de carne la HoReCa
- Braşov te inspiră!, un proiect ZF susţinut de Banca Transilvania. Nicoleta Trifan, Brutăria Simplu: „Foarte mulţi clienţi ne întreabă de ce nu deschidem brutării în Bucureşti, în Cluj-Napoca, dar credem că merită să fim descoperiţi când oamenii ajung în B
- Executivul român Dan Timotin a preluat conducerea operaţiunilor Coca-Cola HBC din Egipt, a treia piaţă ca volume pentru gigant