Grafic: Evoluţia numărului de magazine moderne în ultimele aproape trei decenii
Mai multe grafice şi tabele din domeniul Retail&Agrobusiness
Materialul a apărut în ediţia din 12 februarie 2025 a Ziarului Financiar.
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Moldovenii vor să înlocuiască polonezii care aduc mere în supermarketurile româneşti. „Avantajul nostru e că suntem într-o proximă distanţă de România, faţă de Polonia, şi poate să ajungă un camion cu fructe mai repede“
- Criză în sectorul de retail al Bulgariei: 800.000 de businessuri de familie au dispărut, preţurile cresc dramatic
- Producătorul Crilelmar din Gorj, care construieşte o fabrică de mase plastice din materiale reciclate în Târgu-Jiu: „Exportăm în nouă ţări şi vrem să ne extindem“
- ZF Agropower. Fermierii din Republica Moldova sunt hotărâţi să înlocuiască merele poloneze cu mere de peste Prut pe rafturile magazinelor din România
- ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi UniCredit Bank. Producătorii simt că piaţa nu mai poate suporta scumpiri. Mircea Turdean, Farmec: „Nu ne grăbim să venim cu o creştere a preţurilor în acest an“