H&M pariază pe piaţa second-hand: creşte de trei ori mai repede decât moda în ansamblul său. În 2030, acest segment va ajunge să aibă 15-20% cotă de piaţă. Prin platforma online Sellpy, al cărei acţionar este, H&M are prezenţă pe piaţa second-hand din 24 de ţări, inclusiv România
♦ Grupul suedez nu îşi schimbă modelul de business, dar consideră că acest segment este unul pe care trebuie să fie prezent
În 2015 am cumpărat prima mea piesă vintage - o...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ţările asiatice se deschid în faţa exporturilor de carne poloneze
- Exportatorii greci protestează cu privire la cerinţa Bulgariei ca marii retaileri locali să se asigure că 50% din produsele lor alimentare sunt obţinute de la producători locali
- Belgia interzice expunerea produselor din tutun în magazine
- După plafonarea marjelor retailerilor, Ungaria anunţă noi intervenţii pe pieţe şi în economie. Vizate sunt fondurile de investiţii, băncile şi companiile de telecomunicaţii
- Când va reveni piaţa berii pe plus: „Pe măsură ce trece acest moment, cu inflaţie şi incertitudini, vor creşte şi cantităţile de bere“