Kaufland: Vom asista la o creştere a vânzărilor în online chiar şi pentru categoriile de vârstă mai puţin familiarizate cu tehnologia. Consumatorul s-a obişnuit cu acest canal în pandemie. Compania are pe plan local peste 140 de hipermarketuri offline cu preţuri mici şi peste 15.000 de salariaţi
♦ Retailerul german Kaufland nu are un magazin online propriu, însă lucrează cu platformele de livrare pentru a acoperi acest canal care a ajuns la 1% din toată piaţa, conform ultimelor...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ministerul Agriculturii a prelungit până pe 31 martie termenul de depunere a cererii de finanţare pentru Schema de energie regenerabilă
- Ce a însemnat epoca Iohannis. Ce spun 12 antreprenori şi executivi
- Ce a însemnat epoca Iohannis: IT&C: Un deceniu marcat de UiPath, consolidări în telco, stagnare la stat
- Ce a însemnat epoca Iohannis: Plus 130%: creşterea cifrei de afaceri a companiilor din România
- Ce a însemnat epoca Iohannis: De la vacanţa anuală la 3-4 city breakuri pe an şi cel puţin două vacanţe „mari”