Lidl şi-a mutat cei 315 angajaţi în noul HQ din Aviaţiei, dar păstrează trei etaje din vechiul sediu
„Noul sediu este cel mai ambiţos proiect din istoria Lidl în România.”
Suprafaţa birourilor Lidl în România s-a extins la aproape 15.000 mp, în condiţiile în care sediul central...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Opinie Cristian Popa, membru CA al BNR: Cum devine România mai prosperă? (I)
- Nivelul de dezvoltare economică, direct proporţional cu vânzările de cărţi, ziare şi reviste. În România, doar 5% din populaţie a făcut astfel de achiziţii, în Germania 20%
- Cetăţenii străini cumpără terenuri în România. În doar patru ani suprafaţa de teren deţinută de persoane fizice din afara ţării a crescut cu 33%. Datele privind investitorii străini persoane juridice sunt o enigmă. Agenţia Naţională de Cadastru nu are dat
- Envipco, producător de automate pentru colectarea recipientelor de băuturi, a deschis un centru de inginerie în Liberty Technology Park din Cluj-Napoca
- Cât de mult cântăreşte în rândul consumatorilor ideea de „made in Romania“? Ce altceva contează la cumpărături? Comportamentul de consum al oamenilor se schimbă periodic, influenţat de factori multipli, de la situaţia economică şi puterea de cumpărare la