LPP a devenit al treilea retailer de modă din România care a atins pragul de 2 mld. lei cifră de afaceri. Grupul polonez a deschis 60 de magazine în 2024. Acum, grupul vrea o dublare a veniturilor până în 2027
♦ Gigantul care are în portofoliu mai multe branduri, printre care Sinsay şi Reserved, şi-a majorat anul trecut afacerile de pe plan local cu 21,3%, unul dintre cele mai alerte ritmuri...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Bursă. Agroland demarează un proces de rebranding şi reorganizare a structurii operaţionale: compania anunţă achiziţia unei ferme de ouă bio şi deschiderea de 10 magazine noi în 2025
- Dedeman investeşte peste 15 mil. euro la Alexandria în cel mai modern magazin al său şi a finalizat achiziţia unui teren la Giurgiu pentru a acoperi toate judeţele României
- Un nou brand în retailul de modă: Grecii de la Funky Buddha deschid primul magazin din România, în Bucureşti
- MAGNOR, companie românească specializată în servicii de tip amanet şi schimb valutar, a avut în 2024 o cifră de afaceri consolidată de 165 mil.lei, în creştere cu 64%, şi un profit net de 13,5 mil.lei, în creştere cu 4%
- Dan Şucu şi dezvoltatorul imobiliar Redport vor investi 50 mil. euro în construcţia a 500 de apartamente lângă lacul Pantelimon