METRO intră mai activ în lupta cu Shop&Go şi Froo pe piaţa din Bucureşti cu un concept LaDoiPaşi dedicat zonei urbane
♦ Situate în zone urbane dense, magazinele LaDoiPaşi Extra au suprafeţe cuprinse între 60 şi 200 mp şi propun produse alimentare şi nonalimentare, cu focus pe soluţii tip...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Dumitru Blaga, APMR: Trebuie să prelucrăm în România, să nu mai exportăm buştean şi cherestea
- Eticheta „la promoţie“ goleşte rafturile din retail: un sfert din vânzările de bunuri de larg consum sunt marchetate ca oferte speciale
- Există viaţă după insolvenţă: CarmOlimp, abia ieşit din insolvenţă, s-a reorientat de la producţia de carne la HoReCa
- Braşov te inspiră!, un proiect ZF susţinut de Banca Transilvania. Nicoleta Trifan, Brutăria Simplu: „Foarte mulţi clienţi ne întreabă de ce nu deschidem brutării în Bucureşti, în Cluj-Napoca, dar credem că merită să fim descoperiţi când oamenii ajung în B
- Executivul român Dan Timotin a preluat conducerea operaţiunilor Coca-Cola HBC din Egipt, a treia piaţă ca volume pentru gigant