Model de urmat în industria alimentară. Investiţiile şi puterea unor branduri antreprenoriale au dus piaţa cărnii de pui spre deficit zero
♦ Consumul de carne de pui va creşte, dar suntem o piaţă diferită faţă de restul Europei pentru că ne mutăm din ograda proprie în hipermarket. Însă, România poate să devină un...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Marcel Loeffler, CEO al grupului Julius Meinl: România e cel mai bun furnizor de manageri de top pentru noi, care avem prezenţă în 70 de ţări şi subsidiare în 20
- Brandurile antreprenoriale din piaţa cărnii de pui pot transforma România în hub de export
- Deloitte M&A 2025. România a avut 151 de tranzacţii de peste 5 milioane de euro în 2024, plus 15% faţă de 2023
- Pagina verde. EcoNews ZF
- Pagina verde. Antidot românesc la microbul fast fashion „condus“ de Trendyol sau Shein. Micile afaceri locale reciclează materiale şi refolosesc orice petic pentru a crea îmbrăcăminte în România