Paradoxul comerţului alimentar autohton. Românii au avut cel mai mare apetit de shopping în regiune în primele nouă luni din 2024, deşi piaţa locală s-a confruntat cu scumpiri mai mari decât Polonia sau Cehia

♦ Comerţul alimentar din România a crescut în valoare cu 9,8% în perioada ianuarie-septembrie 2024 versus aceeaşi perioadă din 2023 ♦ În volum, avansul a fost de 4,7% ♦...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.